.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مخالفت محسن رضایی باساخت فیلم زندگیش

به گزارش خبرنگار سرويس تلويزيون خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، محسن رضايي ـ دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام ـ در بخشي از صحبت‌هايش با اعتقاد بر اينكه متخصص فيلم و سريال نيست، خاطرنشان كرد: كارهاي خوبي در صدا و سيما صورت مي‌گيرد اما بايد كاري كرد كه نمونه‌هاي فاخر گسترش بيشتري پيدا كند. حتي برخي از فيلم‌ها و سريال‌ها هم در سطح بين‌المللي مي‌توانند ساخته و مطرح شوند، منتها بايد تعداد آن‌ها را زياد كرد.

وي كه در جمع برنامه‌سازان و مديران رسانه ملي حاضر شده بود، در ادامه در زمينه‌ي ساخت سريال‌هايي مختص زندگي فرماندهان دفاع مقدس اظهار كرد: به نظر من صدا و سيما در اين خصوص جاي كار بيشتري دارد البته تشكر مي‌كنم اما بايد برون‌سپاري بيشتري در صدا و سيما صورت بگيرد. كارگردانان بسيار خوبي در كشور ما هستند كه مي‌توانند كمك كنند؛ به طريقي بايد آن‌ها را هم نقش داد و مشكلاتي كه هم در بهتر شدن دفاع مقدس است صدا و سيما مي‌تواند كمك كند و با برون سپاري از ظرفيت‌هاي هنرمندان مي‌تواند استفاده كند.

وي خاطرنشان كرد: صداوسيما در طول هشت سال دفاع مقدس تنها رسانه‌اي بود كه در مقابل همه‌ي دشمنان ايستاد. خبرنگاران صداوسيما با حضور در جبهه‌هاي جنگ و فيلمبرداري و عكاسي از صحنه‌ها، واقعيت دشمن را بعد از جنگ‌ با نمايش اين فيلم‌ها نشان دادند.

وي افزود: موقعي كه صدام حلبچه را بمباران شيميايي كرد منكر آن بود اما فيلم‌هايي كه خبرنگاران ما در حوزه‌ي بسيج صدا و سيما گرفتند، ساير خبرنگاران در دنيا را تشويق كرد تا پي به اين واقعيت ببرند.

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام در پايان خاطرنشان كرد: سريال‌سازي در حوزه دفاع مقدس خوب است، منتهي تخصص‌ها را هم در حوزه فيلمسازي بايد بسيجي كرد. چون اگر فقط بسيجي‌ها تخصصي شوند كافي نيست اما اگر تخصص‌ها بسيجي شوند فداكاري در هنر ما، فيلم‌سازي و سريال‌سازي ما بيشتر خواهد بود.

به گزارش ايسنا جريان كامل اين نشست متعاقبا ارسال مي‌شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.141 seconds.